Sötét

KIZÁRNI HAMILTONT! 2021 Brit Nagydíj "elemzés"... 

Feliratkozás
Megtekintés 80 E
84% 5 600 1 000

A videóban erős véleményt fejtek ki a 2021-es Brit futam kapcsán... azon belül is főleg a Verstappen Hamilton incidenst elemezve.
Ugyanis, ami történt az: gusztustalan.

Az epizódot az Unibet támogatta. Ha további érdekes és izgalmas, sportokkal kapcsolatos beszélgetős és informatív tartalmakra vagy kíváncsi, akkor mindenképpen nézz át az Unibet Magyarország HUtown csatornájára, amit ezen a linken keresztül érhetsz el:
hutown.info/start/FT5

Játékok olcsón: www.g2a.com/r/danigames111

Kövess Instagramon és FaceBook-on a legfrissebb történésekért: danibereznay
formuladani/

Közzététel:

 

2021.júl.18.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 2 046   
Bereznay Dani
Bereznay Dani 2 hónapja
Hallgasd végig mielőtt ítélkezel... már megint :) Köszönöm!
Endy Hajaj
Endy Hajaj Hónapja
Persze, bocs Dani Hamilton Dodgenezik 5 éves kora óta 🤣🤣 Ha észrevennéd belőle ki kell hozni a macimumot, hát Max ezt tette. Rosberg is megmondta, ha Lewis 100%-on teljesít nincs aki megverje.👍
Endy Hajaj
Endy Hajaj Hónapja
Te hol vagy amikor Toto vagy Lewis nyilatkozik Dani. Annyit látott Lewis, hogy Max kiszáll az autóból magától és érdeklődött a Mercinél, hogy Max hogy van. Mire a Merci megerősítette,hogy minden oké. A kórházba csak átvizsgálni vitték, hogy van e esetleg törés károsodás. Nem hordágyon. Te hol focizik Dani. Hadjad már magad.
Endy Hajaj
Endy Hajaj Hónapja
Te meg tanulj meg vezetni. Te a show hivatalba sem vagy.
Bodnár Péter
Bodnár Péter Hónapja
@LB King Tény, hogy furcsa dolgok vannak.
István Magyar
István Magyar Hónapja
@Bereznay Dani Mindjárt lincseljék is meg. Verstappen meg tudta volna akadályozni az ütközést? Igen mint ahogy Norris is és Leclerk is meg tudta akadályozni. Tudod az az érdekes hogy nem is olyan rég még Hamiltont és a Merci istenitetted. Inkább maradj meg magadnak és butaságokat ne beszélj. Mi van talán kirúgtak a csapatból hogy most azt hibáztatod akit nem is oly rég még istenítettél. Szánalmas! Korrekt az az lenne szerinted ha a bajnokságból a Merci is és Hamiltont is kizárnák. E sport az szted sport. Édes istenem..... Gutierez sem zárták ki mikor Alonso hatalmasat bukott azért mert ő elvette a gázt idő előtt. Butaságokat beszélsz.... Szted nem volt bent abban az hogy Hamilton is ki eshet. Ekkora baromságokat ne beszélj már. Inkább ne is szolaltál volna meg.
Game Play
Game Play 5 napja
Kizárni Verstappent? Csak Hamilton fején állt meg. 😙
Game Play
Game Play 5 napja
@Bereznay Dani igen, de azért csak úgy ni elsétált mellette, értem én hogy ideges volt egy 11sec es box után
Bereznay Dani
Bereznay Dani 5 napja
ugyanazt megcsinaltak mindketten egymassal, elinteztek ennyi es ezt ok is tudjak
Miklós Bata
Miklós Bata 16 napja
Teljesen egyetértek veled!
Balázs szabo
Balázs szabo 22 napja
Hamilton nem tudta hogy mi történt neki csak azt mondták hogy max jól van, a többiben igazad van
Endy Hajaj
Endy Hajaj 26 napja
Elfogadott életveszély? 51-g balesett!!! Erről szól a Forma-1... Hamilton is kieshetett volna.. Ne menjek messzire, Senna a csapat hibájából halt meg, az autó nem volt rendbe. Akkor miért nem börtönözték be a mérnököket? Ez a sport......és nem vizuális forma 1... Ha Hamiltont felhúzzák, legyőzhetetlen, mondta Rosberg. Verstappen behúzta a kormányt, nézd meg a videót... Dani nem 100/0 az arány... Te a bírókat felülbírálod... A lényeg, hogy te ne ülj F1-es autóba..maradj a virtuális versenyzésnél.
Gabor Szalai
Gabor Szalai Hónapja
hamilton mindig jofiunak akart tunni aki tisztan nyar. na igen , csakhogy a nem nagyon volt o ilyen helyzetekben ahol egy evadon at kuzd valaki ellen fej-fej mellet es nyomas alatt jonnek csak elo ezek a dolgok amiert anno sennat prostot fikaztak, schumirol meg aztan nem is beszelve. nalam pont ezek miatt meg mindig kerdojel a csavo, mert nem nagyon volt a palyafutasa soran olyan amikor valoban lathattuk h mit tud ha szar van a palacsintaban hosszutavon.
Takamine Manzo
Takamine Manzo Hónapja
100%-ban igazad van. Mindenben.
aNoeel
aNoeel Hónapja
Vannak videóid amiket jó megnézni, de ez sajnos nem volt az. Bár ha valahol igazat is mondasz, akkor is ezt vállalhatatlanul ideges és bugyuta stílusban teszed. Látszik ezen a videón az provokatív megjelenés, és a rengeteg "Ha". Félre ne értsd, nem vagyok egyik rajongója-kedvelője sem, viszont akkor sem formálunk így véleményt, mert ilyenkor nemcsak elfogult vagy, hanem csőlátású is, és nem figyelsz meg minden részletet. Persze, ez saját vélemény, nem biztos az sem, hogy én mondok most igazat.
playgamesadi
playgamesadi Hónapja
Ehhez az egészhez annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy sport baleset volt, és verstappen nem számított rá, hogy hamilton nem fog lelassítani. Ja és hamilton amikor ünnepelt nem tudta,hogy verstappen rosszul van és ha hamilton szurkoló lennél akkor biztos mást mondtál volna szóval nagyon átlátszó.Mondjuk lehetett volna több mint 10 másodperc büntetés.
Ádám Hegyes
Ádám Hegyes Hónapja
Nálam is gyűlnek a szögek az F1 koporsójában...
Roland Balázs
Roland Balázs Hónapja
Mind a két versenyző nyerni akart és összeütközés lett belőle! Teljes mértékben versenybaleset, hogy ki volt a hibás? Hamilton természetesen mert megprobalt beszúrni oda ahol Verstappen mellé nem fért be. De ugye van még 20 versenyző illetve volt még több is szerintem Verstappen az egyetlen aki nem tudja felfogni hogy van egy tükör amit igen meglepő módon használni kell. Hamilton ugyan annyira hibás mint Verstappen aki racsukta az ajtót és itt az ajtó húzta a rövidebbet!
Bandy Pákozdi
Bandy Pákozdi Hónapja
Dániel, maga nemes egyszerűséggel csakis kizárólag a tények nyelvén beszélt ebben a videóban, ez ennyi, ezen nincs mit gondolkozni, nincs mit variálni, minden egyes hanglejtésed (is) igaz!
László Nagy
László Nagy Hónapja
Akkora hülyeségeket beszélsz... Én utálom mindkettőt de verstappen soha nem is tudott előzni ha ő van belül nekimegy akár a csapat társának is ha kívülről jön akkor elévág... Mindkét versenyzőt utálom de verstappen produkcio: hutown.info/base/vide/zZx10IiYmpamZrs.html hutown.info/base/vide/woudmJx7c4rQe6s.html hutown.info/base/vide/ppScp25_n32spKM.html
László Nagy
László Nagy Hónapja
Elemezd ezt is: hutown.info/base/vide/l32HopaHo2amo9k.html
László Nagy
László Nagy Hónapja
a védekezőnek nem kell iránytváltani?? ezt mondtad ugye?? A hátul lévőnek kell fékezni?? hutown.info/base/vide/k4J-tXaHoJOugqs.html Akkor ezt elemezt ki....
SunGlass_VOD
SunGlass_VOD Hónapja
Mindenben igazat adok neked!👍
páll kristóf
páll kristóf Hónapja
Hasonló eset a Hungaroringen csak Bottas-al megint elvették a Redbull összes pontszerzési esélyét (így is csoda az az egy pont amit Verstappen zsenije szerzett)
István Ujvári
István Ujvári Hónapja
Legalább 3 versenyes eltiltást érdemelt volna érte a világsztár! A másik élete nem játék.
József Makó
József Makó Hónapja
Mindenben egyetértek veled, csak veled ellentétben én még útálom is ezt a szóban forgó alakot...
Zsolt Perity
Zsolt Perity Hónapja
Rajtad nagyon látszik, hogy semmi közöd az objektivitáshoz, egészen mást látsz, mint ami történt, miközben elemzel, és fröcsög az arcod, mint egy csalódott Verstappen drukker. Hamilton hibás volt, de nem jobban, mint amilyen büntetést kapott érte, és sajnálom a motkányképű kedvencedet, de Hamilton nem tudott a kórházba szállításról, neki azt mondták, jól van Verstappen. A hisztidnek sincsen semmi sportértéke, habár látszik rajtad, hogy nem sok közöd van ehhez a sporthoz. Szép napot!
Akos Csizmazia
Akos Csizmazia Hónapja
Teljesen igazad van. Kiváncsi vagyok vajon most mit fog mondani.
Tamas Szabo
Tamas Szabo Hónapja
hagyjuk már ezt a rinyát volt már ilyen és lesz is még. haladjunk már tovább.
Endy Hajaj
Endy Hajaj Hónapja
Mingondoltál Lewis kocsija fűnyíró? Persze, hogy nem fog a fékbe taposni, (amit rengetegszer megtett már Max ellen) vagy kimenni a fűre. Bizonyára láttad a felvételt, Max mellett még 1 kocsi lazán elfért volna, de Ő ráhúzta a kormányt Lewisra. Most Koppant a csávó, Max nem lány, hogy előreengedje. Lewis a szélén ment. Hol kellett volna? Dani ne már. Amúgy pedig Lewis is kieshetett volna. Marko Toto azt mondta, 50-50% A bírák döntését is felülbírálod.? A 10 ponthoz büntető pontokat is kapott. Max tanulja meg, hogy nincs egyedűl a pályán, és a szabály kimondja, hogy helyett kell adni a másik mellett. A felé költséget átvehette volna a Merci, de ennyi.. Mellesleg ha hívő vagy szó szerint vele az isten. Nyugodj meg. Magyarba mégis lassúak voltak, míg a Merci egyszer fejlesztett addig a Red-Bull már számtalanszor. Lecterc mellett miért tudott elnenni? Mert gyorsabb volt? Max ellen is gyorsabb volt. Már számtalanszor elkerülte Lewis ezt, te tudod. Megmondta, hogy elege van többet nem teszi. Én Forma-1 fan vagyok. De Lewis nem piszkos versenyző, ezt Burton is, Bottas is Rosberg is elmondta. Kb 20 éve vagyok F1 rajongó és már többször volt Lewis "nyálas". Amúgy azt is elmondta Lewis és a Merci, hogy Max magától szállt ki az autóból és jól van, Lewis azthitte, hogy a paddochba van nem pedig kivizsgáláson a kórházba. Aki balesetett szenvedett valaha, úgy tudom Lewis az első aki érdeklődik. Utóbb Groshean esetében. Ez a sport nem kislányoknak való. A vízilabda, foci, melyik nem brutális? A "lányok" nem elől vannak Dani. Úgyhogy taposs bele.😉
Zoltán Árvai
Zoltán Árvai Hónapja
Leclerc mellet azért tudott elmenni,mert akkor a pálya legszélén követte(fehér vonalon ment),és nem sodródott befelé a nagyobb sebesség miatt Hamilton,van kettő fénykép,mindkét előzésről...
Varga-Csik Szilard
Nézd meg a "Laptiming" ugyenezen témában született videóját. Ott IGAZI AUTÓVERSENYZŐK alkotnak véleményt, nem gamerek.
Varga-Csik Szilard
Felejtsd el az "elfogultság nélkül" i szöveget. Szánalmas.
Marton Robi
Marton Robi Hónapja
Megfizetett Hamilton a hibájáért, és nyert ez van megérdemlte, Max is az elmult évekbe hány embernek tette tönkre a versenyét és mit kapott érte egy nyamvadt 5 seces büntetést (2018 kina) Lewis mellet vagyok ebben az incidensben, szerintem 10 secet se érdemelt volna ezért
Katana_god
Katana_god Hónapja
Verstappen miért húzta rá a kormányt Hamiltonra? Gondolhatta volna, hogy több oldal távolságot kell meghagynija az előzés céljából. Főleg hogy kanyarban előzött a külsőn, Ham. pedig a jobb hátsójában. Ennyi felelősége neki is lehetne. 😕 Még szerencse, hogy nem esett komolyabb baja.
Áron Moravcsik
Áron Moravcsik Hónapja
Amúgy üde hogy jön ide a foci?
Fehér Ádám
Fehér Ádám Hónapja
huhh mennyi világtalan van itt... :D
Zoltán Lakatos
Zoltán Lakatos Hónapja
Nektek az a F1 való amibe nem előznek.
Zoltán Lakatos
Zoltán Lakatos Hónapja
Ez egy verseny ezt mindenki elfelejti.
Zoltán Lakatos
Zoltán Lakatos Hónapja
Irigyek vagytok, nem volt akkor hiba mint mondjátok. Többszörös megvizsgálása is megvolt. Nem szándékos volt ez a lényeg. Ha jobb Verstappen akkor meg nyerni fog. Győzzön a jobbik.
István Krizmanich
Savanyú a szőlő
Tamás Gangl
Tamás Gangl Hónapja
Végig néztem a videót, most elmondom a véleményem. Az ideg beszélt belőled, végig se gondoltad hogy mit akarsz mondani, csupán annyi járt a fejedben hogy Hamilton a hibás. Egy példa: Hangsújoztad, hogy a MÁSODIK körben nem ér semmit a 10 másodperc büntetés, majd kijelentetted, hogyha a baleset nincs, akkor Verstappen megnyeri a futamot. A második körben egy 50 körös futamon semmi sem biztos, főleg hogy hamilton ott volt a seggében Verstappenmek! Ja, és nem vagyok se Hamilton, se Verstappen fan.
Nikola Pánity
Nikola Pánity Hónapja
Danikám a Jò isten szól belőled!!!🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Gyula Pádár
Gyula Pádár Hónapja
Szép csatát láttunk az első körben, és a látottak alapján Hamilton gyorsabb volt, bár ebből nem lehet megmondani, hogy mi lett volna később, és hogy ki hanyadik lett volna a végén. Viszont Hamilton sportszerűtlen és életveszélyes megmozdulása után nekem is Schumacher jutott eszembe. Ő is csinált ilyeneket, ha nem ment annyira jól a szekér. Azt viszont mi nagyon amatőr szimulátorjátékosok is tudjuk, hogy azt a kanyart maximális tempóval - és Max bizony sietett, amennyire tudott, mert a nyomában volt Hamilton, de egy pillanatra sem teljesen mellette, nemhogy előtte - csakis az Apex érintésével lehet bevenni. Ezt Hamilton is pontosan tudta. Max mögé kellett volna húzódnia, később lett volna még alkalma tisztán előzni. Véleményen szerint szándékos kiütés volt. Hamilton pontosan az ilyen kisgenyósága miatt nem volt sosem szimpatikus. Szerintem is az új rekord (8 VB-cím) a fontos a FIA-nak, de ez nekem sosem lesz egyenértékű sem a többi többszörös világbajnokéval. Hamilton az első évadában beleülhetett az egyik legjobb autóba, és azóta is ott ül. Másoknak sokkal döcögősebben jön össze, ha egyáltalán összejön. A Grosjean balesetnél is elgondolkodtam, hogy érdekel-e még a Forma 1. Most megint. Még megnézem a közvetítéseket, mert reménykedem, hogy talán látok majd bennük valami jót is.
Áron Drótos
Áron Drótos Hónapja
Az a vicces 2020 Monza Hamilton azért kapott stop and go 10 sec büntetést mert rosszkor ment be a bokszba ezért meg csak egy sima 10 másodperces büntetést azért az kemény ez mellet a Mercinek meg engedte az fia teszteljen nem is azért van ez hogy megint világbajnokok legyenek amikor jobb a red bull sokkal de tényleg sokkal .hajrá red bull!
Revan Darth
Revan Darth Hónapja
2018 monza Vet-Ham. Nekem nagyon hasonló eset volt. Ham-nak kellett, hogy megtörje Vettelt. Nem hagyott neki helyet, aki, hogy elkerülje az ütközést, megforgott. Ezután rettentően dühösen mondta, hogy ennél az is jobb lett volna, ha mindketten kiesnek.
Viczkó Zsolt
Viczkó Zsolt Hónapja
Köszönjük az elemzést, eddig is szerettünk, de most óriásit nőttél a szemünkben. Bárki bármit mond ebben a "balesetben" benne volt, hogy megöli Maxot. Megjegyzés: Verstappentől megkaptuk az első körben azt az érzést amit csak anno Sennától, őrület volt! KIZÁRNI HAMILTONT!
bcsa
bcsa Hónapja
Ennyi baromságot összehordani...nettó uszítás ez a videó. Minden F1-es versenyző, azt mondta, hogy sima versenybaleset volt, veled ellentétben ők értenek is hozzá legalább.
gerymur
gerymur Hónapja
Hamilton egy rossz pilóta mi apuval utaljuk
krisztian csordas
nem vagyok hamilton szurkoló, verstappen meg végképp nem de ne nevezzük már hamiltont aki 7x es világbajnok mázlistának!!!!! ha ez mondjuk a középmezőnybe történt volna 2 teljesen nulla versenyzővel akkor sima versenybalesetnek könyvelték volna el ennyi ne itt remehj meg redbull vagy verstappen drukker vagy
Minek Az
Minek Az Hónapja
Ha nem Hamilton lett volna az egyik fél most senki nem beszélne erről. Az én véleményem az hogy, Verstappen is benne volt.
brobee727
brobee727 Hónapja
Nem kell ezt tulgondolni. Hami mar kijatszotta egyszera BLM kartyat a poloival es a terdelos felszolitasaival. Az F1 tulajdonosa amerikai, innentol a kivetelezes csakis onnan jon, hogy feka. Barmi ellene szol, es ha lenne is annyira korrekt a srac, hogy nem veszi elo a fekete kartyat, de a nezok java resze tuti elovenne, foleg amerikaban. Ezert tortent, ami. Nincs ebben semmi latnivalo, tul nagy a riziko a mai tulsagosan pollcorrect vilagban. Ha feher vagy es hetero, akkor hatranybol indulsz, mert eselyed sincs arra, hogy megkulonboztessenek, hanem Te vagy a potencialis megkulonbozteto. Ez van, irom mindezt minden ellenerzes nelkul, engem egyik oldal sem erdekel. Az hogy mit hoz magaval az annal inkabb, de az mar egy masik kerdes.
Róbert Béres
Róbert Béres Hónapja
Összetört az autó oké, DE mi lesz akkor ha Verstappen egy életre lerokkan ettől? Undórító ez a egész. Nem csak egy versenyt vett el a Redbulltól, hanem valószínüleg a legjobb pilotáját is egy időre. 51G! A vádászpilóták G-ruhában viselik el a 9-et. Az űrhajósokra 7G hat a kilövés során. 51G, csoda hogy nem halt bele, vagy nem szenved maradandó károsodást. 51G egy pillanat alatt a belsőszervek leszakadnak, az agy összevissza ütödik a koponyában, csoda hogy életben maradt. De tapstaps kell, remélem azóta nincs egy jó éjszakája. Én az egész szezonra eltiltanám, ha nem a versenylicenszét venném el. A VLN 24órás nürburgringi futamon egy balesetmentes, kontaktmentes, két kerékkel a fűvön előzés miatt felhívták a pilótát elbeszélgetni, mert balesetveszélyes volt, itt a pályaversenyzés csúcsán, egy súlyos baleset okozásért kap egy látszat büntit, elmennek a picsába
Zovát Kovács
Zovát Kovács Hónapja
Nem szeretek átkozódni, de remélem hogy az élet majd visszaadja neki.
Bendegúz Bagosi
“Nem szeretek átkozódni” akkor miért átkozódsz xd
Nagy László
Nagy László Hónapja
hutown.info/base/vide/zZx10IiYmpamZrs.html
Zsolt Lichy
Zsolt Lichy Hónapja
Ja és még ne felejtsük el a német nagydíjat is amikor átlépte keresztbe a boxutca fehervonalat
Boleraczki Viktor
amúgy nem lehet hogy a ,BLM miatt nem adtak neki ekkora büntetést?
gábor szilády
gábor szilády Hónapja
Most inkább a Max-nak drukkolok, de semmi rosszat nem láttam a Hamilton megmozdulásában!
Gergo Miklos
Gergo Miklos Hónapja
Nagyon sajnálom, hogy nem tudod kezelni az érzelmeidet, mert ezzel aláásod a megbecsülésedet (márha maradt egyáltalán). Úgy beszélsz, mintha ilyen nem történt volna már, akár a legendás Schumival is. Látszik az elfogultságod, amivel csak annyi a baj, hogy közben függetlennek állítod be magad. A dislike-ok arányát csekkolnám a helyedben!
graphycus
graphycus Hónapja
Negyedóra érzelemdús duzzogást hallottuk egy állítólagos "szakértőtől". Se telemetria adatok, se belső kamerás felvételek, de ő már kapásból tudja a tutit. Talán egy kockáról kockára kielemzett profi szakmai vélemény hitelesebb lett volna, de ebben a formában ezt bármelyik laikus tizenéves legyártotta volna első felindulásában.
Mihály N
Mihály N Hónapja
Ez egy technikai sport. Te egy elfogult az F1 -hez semmit sem értő okoskodó emberke vagy.
Richárd Balogh
Richárd Balogh Hónapja
Felultel te is erre az utaljuk lajost stb.. ki a fasz kanyarodott ele?! Leclerc miert tudott tobb helyett adni?! Ilyen amikor a szivedbol beszelsz... eddig kovettelek ment a dislike es a leiratkozas...
quanchi88
quanchi88 Hónapja
Szerintem a szabályok a rosszak az ilyen esetekre. Mondta is valamelyik közvetítő a verseny alatt, hogy nem adhatnak nagy bűntetést a szabályok szerint... Ezután az eset után már idén meglehetne változtatni az erre vonatkozó szabályokat
Fatal Fury
Fatal Fury Hónapja
Végre egyet értünk valamiben....
Igor Mándli
Igor Mándli Hónapja
Én nem vagyok szakértő, okoskodni sem szeretnék csak azt mondom hogy Lewis Hamlton nem hibás de télleg élet veszélyes volt. A két gumi ért össze, ha úgy nézzük nem egy irányba. Ez elég gyakori hiba.
MindOfGamers
MindOfGamers Hónapja
Èn nem èrtwm többször meg nèztem ès Verstappen ment be Hamilton elè
Péter Erdős
Péter Erdős Hónapja
Te egy méretes bohóc vagy pláne mert az első hozzászólásom nem került be gondolom sértette az etiketted, de minden bántás nélkül az életkorodból kifolyólag nagy tapasztalattal rendelkezhetsz az élet bármely területén ha ilyen szintű embereket minősítesz
Joe Banana
Joe Banana Hónapja
Egyetértek a véleményeddel! Reméljük, hogy a Hungaroring Verstappennek lesz hazai pálya! Ki kell menni a szurkolói véleményt hangosan kifejezni! Számomra az a tanulsága a balesetnek, hogy eddig még soha senkinek nem sikerült előzni egy olyan kanyarban, ahol úgy mennek 300 km/h-val a versenyzők, hogy az ideális ív egy szinte egyenes vonallá szűkül, éppen ezért ott csak egy autó fér el ekkora tempó mellett egy időben. Hamilton bebizonyította, hogy ez így igaz, senki sem tud ilyen helyen előzni, ő sem! Nem rajta múlt, hogy ez a kényszeres bizonyítása a lehetetlennek nem torkollott tragédiába. Most hősként ünnepelteti magát, mert volt bátor mindenkinél ostobább lenni, és bebizonyítani azt, hogy ahol más nem tud előzni, ott ő sem tud! Nem bátor az a ló, hanem vak! Az pedig, hogy Hamilton mindig, minden szituációban hősként ünnepelteti magát, az a fura személyiségéből adódik. Nem veszi észre magát, mert ahhoz intelligensnek kéne lenni, de nem az. Aki brit autóversenyzőként képes a BLM mozgalom hőseként tetszelegni, annak igencsak torzult lehet a személyisége!
Ferenc Főfai
Ferenc Főfai Hónapja
DANI MARADJ INKÁBB AZ E-SPORTNÁL MERT EHHEZ NEM ÉRTESZ... A F1-HEZ SEMMI ÉRZÉKED NINCS... VERSTAPPENT ISTENITED ÉS HAMILTONT NAGY NULLÁNAK ÁLLÍTOD BE... UNDORÍTÓ AMIT MŰVELTÉL... EDDIG TISZTELTELEK AZ EREDMÉNYEIDÉRT DE EZZEL A VIDEÓVAL BEBIZONYÍTOTTAD HOGY MENNYIT ÉRTESZ A TÉNYLEGES SPORTHOZ... FELHOZOL PÉLDÁKAT AMINEK SEMMI KÖZE AZ ESETHEZ... NEM IS TUDOD REÁLISAN ÉRTÉKELNI AZ ELFOGULTSÁGOD MIATT... ENNYI BAROMSÁGOT AZ ESET ÓTA NEM HOZTAK ÖSSZE MINT TE EBBEN A VIDEÓBAN...EZZEL A VIDEÓVAL EGYETLEN EGY DOLGOT BIZONYÍTÓTTÁL... HAMILTONNAL KAPCSOLATOSAN SEMMI ÉSZ ÉRVET NEM VAGY KÉPES REÁLISAN ÉRTÉKELNI... EGY KÉRDÉS? HA MÉSZ A KÖZÚTON ÉS A KERESZTEZŐDÉSBE LÁTOD HOGY AZ AUTÓ NEM AKAR MEGÁLLNI AKKOR IS BEHAJTASZ MERT NEKED VAN ELSŐBSÉGED???? VERSTAPPEN KORREKTSÉGÉT EMLEGETED.. NEVETSÉGES... NEKED VAN IGAZSÁGÉRZETED??? NEVETSÉGES... VERSTAPPENNEK IS UGYAN OLYAN KÖTELESSÉGE LETT VOLNA ELKERÜLNI A BALESETETMINT HAMILTONNAK!!!!! EZ VOLT AZ ELSŐ ÉS AZ UTOLSÓ VIDEÓ AMIT MEGNÉZTEM TŐLED...DE MÁR BÁNOM... ÉS NEM AZÉRT MERT HAMILTONT HIBÁZTATOD DE NÁLAD HOZZÁÉRTŐBB EMBEREK IS KORREKTEBBEK VOLTAK... ÉS NAGY RÉSZÜK INKÁBB VERSENYBALESETNEK MINŐSÍTETTÉK...
László Fekete
László Fekete Hónapja
Sziasztok megnéztem a háromdimenziós visszajátszást ebből az látszik, hogy Verstappen ráhúzta a kormányt. Én úgy gondolom előbb meg kelenne nézni a videókat, v-mint Maxnak nem az első volt amit csinált. Egyszerűen el kellet volna venni, de túl nagy az arca hozzá. Szerintem sima verseny baleset.
CJ Rekter
CJ Rekter Hónapja
Vezető helyről miért kellett volna el vennie????
Péter Szabó
Péter Szabó Hónapja
Dani! Előbb be kellene ülni egy valós versenyautóba… valós versenyhelyzetbe kerülni… és hagyni ezeket a közúti közlekedéses példákat meg biztosítós dumákat…
pócsa richárd
pócsa richárd Hónapja
@Bereznay Dani De mégis faszságokat beszélsz. 🤷‍♂️
Bereznay Dani
Bereznay Dani Hónapja
@pócsa richárd Azt mondon, hogy eSportban es a rendes F1-ben ugyan azok a szabalyok... ezt talan jobban tudom mint Te :)
pócsa richárd
pócsa richárd Hónapja
@Bereznay Dani Nem, nem ugyan azok. De hogyan is érthetné meg egy olyan ember, aki foci hasonlattal jön, persze azt is tévesen mondja mert a fociban sem jár fix piros ha valakit megsérül egy becsúszás után. 😂
Bereznay Dani
Bereznay Dani Hónapja
A szabalyok mindenutt ugyan azok szerencsere :)
Djredbullka
Djredbullka Hónapja
Zseniàlis video. Nem tudom mit néznek a versenybíràk... Az egész verseny odalett 2 kanyar alatt. :(
Tibor madarász
Tibor madarász Hónapja
Nem mindig csipek el ilyen videokat,mert sehova nem iratkozom fel. Dani! Bárki bármennyire is szid,de most igazad van. A totalcaron utolag Wéber Gabi is Hamet hozza ki hibásnak s ugyan azt a büntit hozta fel mint én más portálon, Kimi vs Vettel esete az utso körben, áthajtásos bünti 20 másodpercre átváltva. Haminak áthajtásos bünti kijárt volna az ujrainditás után. Egyébként tessék megnézni Hami már az elsökanyarban is kiterelte Maxot,de kár Leclerc féle elözést emliteni mert azt is kiterelte a betonos bukótérbe. Visszalehet nézni.
András Laszlovszky
Véletlenül találtam ide, mert azóta nem nézek F1-et, mióta Schumacher nem versenyez. De már akkor is azért kezdtem elhagyni, mert a szabályok folytonos csesztetése tönkretette a versenyt. Őszintén szólva nem csodálkozom az elmondottak alapján az inkompetens döntéseken.
The Mountain Troll
Egyetértek és én úgy utálom, mint a szart!
Attila Kánai
Attila Kánai Hónapja
hutown.info/base/vide/zZx10IiYmpamZrs.html
Máté Lőrinczi
Teljesen egyetértek, igazad van.
Richárd Kósa
Richárd Kósa Hónapja
Ez is már itt a pénzről szól , meg persze mert hazai versenye volt , ha megbüntetik a 7-eres világbajnokot a kellő módon, valószínüleg a Liberty és a FIA is veszteséget szenved el . Sokan nem nézik jó szemmel azt a vezetőségben hogy most már nem Hamilton a nagycsávó hanem itt az újonc és jobb paszban van , ki kellett tenni a képből Max-ot , hisz már sok hétvége óta nem nyert Hamiltont és a Mercedes Ez az eset olyan mint ha egy iskolában az igazgató vagy valami befolyásos ember fia-lánya megtehet bármit következmények nélkül , de a többi gyerek kapja a folyamatos fegyelmiket van akit kicsapnak, és a többi.........
Tamás Bodó
Tamás Bodó Hónapja
Teljesen egyetértek Danival,és amúgy ha vissza tekintünk a múlt évre is Albon ellen is volt hasonló manővere,én azért érzek ebben szándékosságot kicsit Albonnál is működött ugyan ez a kipözckölés,most nagyobb tempónál egy hatalmas kockázattal hogy ő is ki esik,de nem esett ki,nyert.Kimi 30 masodpercet kapott hasonlóért az előző futamon pedig az utolsó körben történt 😅 Az FIA egy vicc,Verstappen a red bull ringen még az autót se ,,táncoltathatta,, meg a győzelemkor kapott egy felszólítást,nekik nem lehet semmit,továbbra sem csinálnak semmit az első szárny üggyel,bezzeg ha a merci mond valamit azonnal ugrik mindenki.Senkivel sincs bajom a forma 1 ben,a mercin meg Hemiltonon kívül.Lehet hogy jó pilóta,de sosem kezdte ott mint a többi,bajnok autóban ült az eleje óta.Rengeteg más tehetséges fiatal pilóta is lehetett volna már bajnok.Még emailt-küld Wolf hogy segít az fia nak 🤣 Azt hittem ez a legalja de az ünneplés volt az.Undorító így ünnepelni.És a szeme sem rebben.Őszintén Verstappen se volt kedvencem régen,heves,agresszív,de sokat fejlődött,az hogy mindannyian ,,sírnak,, futam közbe ez sajnos ilyen,mindegyik csinálja a show része,de azért Hami például játsza a fekete ártatlant.Nagy színész szerintem pályát tévesztett amúgy.Miatta kell térdepelni,ő a saját ruháiba mehet be ami borzalmas a múltkor is úgy nézett ki mint valami lila predátor.A büntetésre rákanyarodva meg ez nulla olyan mintha el vettem volna a csokit a gyerektől és adok neki pénzt másikra.Stop end go,áthajtásos minimum.Ezzel már nem ott végzett volna ahol.
Lőrinc
Lőrinc Hónapja
Még jó, hogy ez nem foci. Verstappen mindig egy agresszív versenyző volt, ez csak magának köszönheti
László Petruzsán
Még a focis hasonlatot annyival kiegészíteném hogy az eset utàn még gólt is lő az illető. De amúgy tényleg vicc, Kimi sokkal kevesebbért kapott 20 secet a verseny végén....
Claus Santa
Claus Santa Hónapja
hutown.info/base/vide/lZqfuJ2nX2PZZac.html Ez is 1 vélemény mint a tiëd most néztem először és azt hiszem utoljára videód. te akkor is így adtad elő amikor Verstappen tette tönkre mások futamait?
Medalion TSE
Medalion TSE Hónapja
hutown.info/base/vide/spR1paheiZ7Xp8k.html
Saibot Noob
Saibot Noob Hónapja
Kizárni Hamilton - t 😆 verseny baleset volt. Úgy beszél mindenki mintha Verstappen nem vette volna ki a részét abban hogy ez megtörténjen, alap dolog még játékban is hogy hagyok helyet a mögöttem érkező autónak ha gyorsabb 20 - al, hagyott is Verstappen, csak eléggé naív volt, nem hitte volna hogy a mögötte érkező 7x es világbajnok majd beteszi. Hát betette 😃 milyen szabály vonatkozik arra hogy oda nem szabad? Ha nem szabad, miért teremtik meg rá a lehetőséget? Másrészt, nem merik oda betenni, nem szabad, e között is van különbség. Max nem védekezett agresszívan? Max ha pár centivel több helyet hagy nem érnek össze, max ki sodródik aztán vissza jön a pályára. Könyörgöm, forma 1 - es versenyző - k, hiányolja mindenki ezt a verseny szellemet (ami most balul sult el) erre ha megkapjatok "nem szabad 😢 hogy tehet ilyet" Max fan vagyok, de ő is vétett. Illetve nyer hazai pályán az utolsó körökben Hamilton a szurkolói előtt, de mivel nem tanúsított empátiát konkrétan dögöljön meg. Empátia zajhatás alatt áll ezaz egész világ, főleg a magyarok azzal az álszent empátiával xdd mindegy. Ez verseny baleset fől kellene ébredni hahó.
Robert Biro
Robert Biro Hónapja
A legnagyobb csúsztatás, hogy a rajt után Verstappen gyorsabb volt.
Alex Dér
Alex Dér Hónapja
Es akkor a nagy isten Verstappen nem tudott volna nyitni kicsit a kormanyon?? Ugy mint Hamilton szobaton?
Alex Dér
Alex Dér Hónapja
Es amugy Hamilton miert ne unnepelhetett volna? Mikor tudta hogy Verstappennek semmi baja!
Karel Mitrenga
Karel Mitrenga Hónapja
hutown.info/base/vide/pnl2yIaoZ4HHk6M.html
Vanicsek Gábor
Vanicsek Gábor Hónapja
Kedves Dani! Bocsáss meg, de minden az esportban elért sikered elismerése mellett az a véleményem, hogy ugyan elhiszem, hogy valóban szereted az F1-et, de ezzel a videóddal rendkívül sokat ártottál neki. Vágig egy dilettáns rajongó szintjén kommunikálsz, akit csak a pillanatnyi érzelmei és a szurkolói kötődés vezérel. Sehol semmi tény, elemzés, valódi indoklás. Ezért én tényekkel szállnék vitába veled, mint laikus és mint „csak” egy régi F1 rajongó. Arról, hogy a szabálykönyv szerint milyen büntetések oszthatóak, abba már bele sem mennék, mert szerintem a baleset megítélésével már önmagában baj van. 

A HUtown-on szerencsére nagyon sok anyag található az esetről, amelyből pontosan rekonstruálható, hogy mi is történ. 

Két ilyen videót ajánlanék megnézésre. Az első amelyik párhuzamosan mutatja a két pilóta vezetését, és a második amelyben jól látszik az autók helyzete is. Az elsőből pontosan látni, hogy az egész történés mindössze 4 másodperc volt. Kérlek nézd meg a videót (illetve mindazok akik nem csak érzelmi alapon akarnak egy-két egészségeset beszólni, hanem a valódi történések alapján akarnak véleményt alkotni. A tények ismeretében sokkal jobb vitázni is! :) Az elemzésben nagy segítség, hogy a HUtown videók sebességét vissza lehet venni 25%-ra. Ajánlom így nézni! Tehát: hutown.info/base/vide/l4FksY53qanRlqM.html 0:55 - Max az egyenesben kívülről enyhén befelé kormányozza az autót, hogy zárja a belső ívet és „látványosan felkínálja a külsőt. Közben végig figyeli a jobboldali tükröt, hogy Lewis jön-e. 0:56 - Miután abban nem látja Lewist, „megállítja” a kifelé haladást és egyenesbe teszi az autót és átnéz közben a bal tükrébe, ahol Lewisnak lennie kell, hogy hol van pontosan. 

0:57 - Ahogy balra néz, Lewis pont akkor vág át jobbra. Max észlelve a veszélyt, hogy belül még maradt hely, újra jobbra kormányozza egy pillanatra az autót (EZ SZABÁLYTALAN MÁSODIK IRÁNYVÁLTÁS!, és 300-as tempónál úgy, hogy 1-2 méter van csak közöttük és Hamilton jelentős sebességelőnyben van, bizony nem csak szabálytalan, de egy életveszélyes manőver is egyben), de mivel biztos, benne, hogy a fennmaradt nagyon szűk hely miatt Hamilton egyből vissza fog vágni balra, ezért - hogy a rá jellemző módon - elő tudja rántani az autóját, a jobbos mozdulatból egyből visszavág balra. Ez nem csak azért fontos, hogy Hamilton „elé álljon” és így megtörje a lendület-előnyét, de a kanyart is kívülről kell megkezdeni és ezért fontos a külső pozíció. Azonban Lewis - bár a megmaradt hely nagyon szűk volt, mégis ott hagyja az autót és végigviszi az akciót és az egyenes végéig majdnem teljesen egy vonalba kerül Max-szel ami minden bizonnyal megzavarta. Ahogy marad elég helye a előnyösebb kanyarív érdekében Lewis is „bearaszol” kicsit a pálya közepe felé. 0:58 - A kanyart Max egészen kívülről, Lewis hátrányosabb helyzetből, szűkebb ívről indítja. Majdnem teljesen egy vonalban van a két autó, de egymástól jelentős távolságra, amikor indítják a kanyart (nagyon enyhe ívű, ezért nagy sebességű kanyar).

0:59 - Mind a két autó kerekein látszik, hogy a kanyar csúcspontját célozzák. Mivel Max külső íven van, ezért meredekebb a kormányszöge. Így nagyon hamar közvetlenül Hamilton autója mellé ér. Lewis a kedvezőtlenebb ív miatt jobban elvesz, mint Max. Hamilton végig azonos szögben tartja a kormányt a kanyar csúcspontja felé. Max viszont a kanyarban közvetlenül Hamilton mellett csinál egy kormánykorrekciót. Visszavesz az ívből egy kicsit, majd még meredekebben ráhúzza a kormányt Hamilton irányába és bummm! A baleset kivülről: hutown.info/base/vide/r6iikq2SfImVfJI.html Kívülről a baleset. A baleset előtti pillanatokban az autók iránya a perdöntő. Abból látszik, hogy Max úgy számolta a kanyart, mintha mellett nem lenne autó, holott a kanyarodás megkezdésekor látnia kellett, hogy ott van. Így vehette volna szélesebbre az ívet, hiszen helye bőven volt. 


Egy ütközéshez két autó kell. Hamilton manőverében nincs szabálytalanság. Nincs szabály, mely szerint a belső íven ne közlekedhetne (előző összecsapásukban pont ő volt előrébb és még is figyelt, hogy ne hagyott elég helyet, hogy ne ütközzenek). Max viszont nem vette figyelembe megfelelően a másik autó helyzetét és a kelleténél meredekebb szögben húzta rá a kanyarra az autót. Mondhatni túl optimista volt, illetve nem tett semmit a baleset elkerüléséért (azaz ő sem az ívén sem a lendületén nem változtatott). Én a felvételekből ezt látom! Szívesen meghallgatnám a szakmai véleményedet, mert az ebből a videóból nem derült ki. 

Üdv: Gábor
biro csaba
biro csaba Hónapja
hamilton erzi a vesztet az ott szandekos volt az biztos ugyanigy jart el schumacher is evekkel ezelott a versestarsaival de nem enyire durvan hamilton gyikos szandeka volt
László Barna
László Barna Hónapja
Lewis 💪💪💪💪💪💪💪
Habor92
Habor92 Hónapja
10:55 jól mondod. Nyerd meg a futamot, ellenfél nélkül. Amúgy a futamról való kizárás vagy az évből mint anno Shumit 97 ben amire gondoltál?
Attila Dimeny
Attila Dimeny Hónapja
Verstappen rajongo vagy ugye? Legalabb ennyi ellenervem van!!!!
Gábor Szalai
Gábor Szalai Hónapja
Teljesen igazad van Dani, gusztustalan ami itt történt, az egész büntetőrendszer egy vicc, egy fehér vonal átlépésért ugyanakkora büntetés jár mint ezért a balestért. Számomra az is éredekes, hogyha Hamilton balesetet szenved akkor a legtöbb esetben piros zászlóval megszikítják a versenyt, ez által vissza tud venni egy kör hátrányt is.
Szabolcs Kun
Szabolcs Kun Hónapja
Nem tudom. Így egy hét távlatából annyi meg annyi magyarázkodás meg elemzés után nekem még mindig két eshetőség jön ki.. (Nem nem az hogy VER agresszív volt ugyanis 2 autónyi helyet hagyott majd tartotta az ívet míg HAM jóformán egyenesen ment még hozzá nem ért ezt nem tudom miért ilyen nehéz felfogni sok embernek persze lehet mondani hogy mellé ért kanyar elején, de ez nem változtat azon a tényen hogy volt bőven helye.) 1. Lehetőség: Hamilton egy túlértékelt túltolt bohóc aki 14 év f1 és vagy 20+ év versenyzés után sem tudott arra a szintre fejlődni hogy felfogja az alapokat. 2. Lehetőség: ez szándékos volt és ő egy profi sunyi féreg aki simán be játszik egy ilyet a pontverseny miatt pont mint szerencsétlen Senna azzal a különbséggel hogy ő bevallotta és nem vigyorogva adott interjút hogy Prost agresszív volt.
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
KI AZ F1 ÚJ KIRÁLYAAAA ?? MAX VERSTAPPEN- VERSTAPPEN- VERSTAPPEN !!!
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
5:47 ez hatalmass ! :D, Isten Áldjon Dan ! :)
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
Szegény Leclerc !!, neki kellett vna nyernie ! :(
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
pár FiA bíróra rá kéne küldeni a John Wick-et !!! ;) szavazzunk ! :D, durva h igy normalisan tudnak aludni, beteg az a banda is.
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
MIII? és még a merci nem is fizet a Red Bull-nak ? na neeeeee!
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
szerintetek negativ tesztel belehet majd jutni a hunringre ? :) Ja igen,, az milyen már hogy a külföldi bejöhet negativ tesztel, TE aki itt laksz magyarban...kell az oltási kártya...viccc
Imre Kiss
Imre Kiss Hónapja
srácok, ez az egész VILÁG már régóta nincs rendben..sajnos annyi biztos Te tudd azt h mi az igazságos s légy becsületes! :)
Tanulj egyszerűen
Max tökéletes válasza hutown.info/base/vide/0ICJpKJhmZTJosk.html
Zoltán Kószás
Ezt egy kicsit túltoltad. Hány olyan eset volt amikor Hamiltonnak kellett elvenni a gázt, mert Maxika kamikáze módjára versenyez. Mennyit fizet neked erre a Red Bull? 😎
Zoltán Kanizsai
Név szerint a jelenlegi mezönyböl lehetne mondani 2-3 embert aki korrektebb stílusban versenyez és legalàbb akkora potenciàl van benne mint a szóban forgó pàrosban, csak kisebb az arca!!!! Zsàk a foltjàt most megtalàlta!
Kisbuci Illés
Kisbuci Illés Hónapja
Nezd meg a 16 os es 18 as evad verstappen baleseteket amikor ot kizartak ugye vagy nem. Ez nem foci.
audi johnny
audi johnny Hónapja
Hát azon azért gondolkozz el hogy előtte Vertappen négykerekes pálya elhagyás után vette vissza a poziciót arra miért nem mondasz semmit, és kéttszer is megcsinálta !!!!!!!!!
Peter Hajba
Peter Hajba Hónapja
Jah, és hogy tisztában legyünk mi az 51 G lassuslás, egy 50 éves embernek kb. az aortája robban szét ettől, valószínűleg Verstappen ezt így fiatalon "kibírta"
Peter Hajba
Peter Hajba Hónapja
Eszembe jutott a Rosberg elleni, meg Alonso elleni évei/éve. A helyzet az H. addig fer amíg fél másodperccel gyorsabb mindenkinél körönként. Utána jönnek az aljasságok, meg a verseny utáni cinikus nyilatkozatai, mint most is.
istván király
istván király Hónapja
Szerintem az lett volna az egyetlen korrekt dolog, ha Hamilton feladja a versenyt. Sportszerű lett volna, talán még ugyanakkora ünneplést is kapott volna.
Gellért Déri
Gellért Déri Hónapja
Szerinted ez az incidens csak Hamilton hibájából fakadt??!! A nézők nagy része szerint ez versenybaleset volt! Nem tagadom, hogy Hamilton is hibás volt, de Verstappen nagyon agresszívan nyomult és semmit nem engedett, SŐT..‼️durván rákanyarodott Hamiltonra. Ez a hiba még a Red Bull csapata szerint is‼️ mindkettejük hibájából fakadt!!! Gratulálok öcsém, nagyon utána néztél a dolgoknak, csak azért mert te Verstappen drukker vagy ne feledd, hogy melyik versenyző a tapasztaltabb‼️A videódat így konkrétan SEMMI ÉRTELME NEM VOLT ELKÉSZÍTENED‼️‼️ Meggondolatlannak és iszonyatosan felháborítónak tartom amit ebben a videóban elmondtál/elrinyáltál❗ Természetesen leiratkozom és nem követlek többé, mert ilyen átgondolatlan, indulatos videót NEM SZABAD FELTENNI A HUtownRA‼️❗Tartsd magadban a véleményedet❗😤😠😡🤬🤬🤬🤬
Sándor Vas
Sándor Vas Hónapja
no comment: hutown.info/base/vide/zZx10IiYmpamZrs.html&ab_channel=FORMULA1
Levente Hegedűs
Telyes mérték hamilton hibája volt. Látta illetve tudja hogy verstappen van jobb helyen és nagyobb sebességel megy be a kanyarba. Ezt hamilton nem vette figyelembe nem lassitot megcsuszott és meg van a baj. Hamiltont kikellett voltna zárni mivel ha verstappen autoja elkezd pörögni akár halálos kimetele lehetett volna a balesetnek. Igy is csoda hogy igy meguzta az 51G balesetet. Nem fog izgatni ha leszartok ez az igazság és ha Hamiltont továbbra igy fogják áldani akkor a F1 tönkre lesz téve. Ha vesstappen lett volna hamilton helyébe és ő űti ugyan igy ki akkor fix kizárják de ez igy unfair play volt IFA tol verstappen fele. Én csak ennyit fűzők ide. Evvel csak annyit akarok mondani hogy jogossan vam kiakadva dani.
Következő
Itt az iPhone 13 PRO + MINDEN!
10:41
Top 10 Emotional Podiums
16:34
Megtekintés 2,7 M
Hungarocamion anno-1 emlékfilm
5:00
Itt az iPhone 13 PRO + MINDEN!
10:41
BEZÁRTAK A GARÁZSBA!
23:49
Megtekintés 147 E